مطالب جالب
 
Romans
 
 
چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, :: 13:17 ::  نويسنده : فریبا

خورشید بتابد یا نتابد
ماه باشد یا نباشد
شب و روز من یکی شده
فرقی ندارد برایم
همه چیز برایم رویا شده
عشق تو برایم آرزو شده
به رویا و آرزو کاری ندارم
حقیقت این است که دوستت دارم !

.

.

توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم . . .
ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست : “ دوستت دارم ”
.

.

اس ام اس عاشقانه را در برنا بخوانید

.

.

ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻳﻪ ﺳﺮ ﻛﺒﺮﻳﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
ﻛﻮﭼﻴﻜﻪ ﻭلی ﺩﻧﻴﺎ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺁﺗﻴﺶ ﻣﻴﻜﺸﻪ !

.

.

کسی آیا می داند ؟
پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “ دوستت دارم ”
به چه می نازد الفبا ؟

.

.

جملات عاشقانه
می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم :
یکی بود ، یکی . . .
بی خیال . . .
خلاصه اش میشود : دوستت دارم

.

.

حرفهای زیادی بلد نیستم . . .
من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت که حرفهایم را دزدید . . .
از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی !

.

.

اگر نمی رفتی نمی دانستم که دوستت دارم . . .

.

.

با تمام مداد رنگی های دنیا
به هر زبانی که بدانی یا ندانی !
خالی از هر تشبیه و استعاره و ایهام . . .
تنها یک جمله برایت خواهم نوشت :
دوستت دارم خاص ترین مخاطب خاص دنیا !

.

.

پیامک دوستت دارم

کسی آیا می داند ؟
پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “ دوستت دارم ”
به چه می نازد الفبا ؟

.

.

نمی دانم چه حسی هست این عاشقی ؟
وقتی می نشینم ،
وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم
وقتی صدایی می اید دوستت دارم ،
وقتی سکوت است دوستت دارم
چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای
.

.

ا تمام مداد رنگی های دنیا ، به هر زبانی که بدانی یا ندانی ، خالی از هر تشبیه و استعاره و ایهام ، تنها یک جمله برایت خواهم نوشت ، دوستت دارم خاص ترین مخاطب خاص دنیا . .

.

.

جملات عاشقانه جدید

سه آرزوی قشنگ عاشقانه:
بی من نباشی…
بی تونباشم…
بی هم نباشیم…

.

.

نمی دانم چشمانت با من چه میکند
فقط وقتی که نگاهم میکنی …
چنان دلم از شیطنت نگاهت می لرزد
که حس میکنم چقدر زیباست
فدا شدن برای چشمهایی که تمام دنیاست…!

.

.

به چــــه تشبیه کنم نــام تو را
به بــــهار
یا به آبی ه زلال دریــــا !
ســـــاده تر می گویم
تــو تمامیـــت احساس منی

.

.

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۱
خود نیز میدانم که “با تو بودن حکایتی دگر است…”…اما چه کنم که باتو بودنم را فقط ارزوست…!!!

.

.

تردید نداشته باش!روزی پروانه خواهیم شد…بگذار روزگار هرچه میخواهد پیله کند…!!

.

.

من به دنبال نگاهی هستم که مرا از پس دیوانگی ام میفهمد….!؟

.

.

گفتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم … فضای اتاق برای پرواز کافی نبود..!!!

.

.

گاه می توان تمام زندگی را درآغوش گرفت، فقط کافی است تمام زندگیت یک نفر باشد!

.

.

اس ام اس دوستت دارم
دوستی تکرار دوستت دارم نیست دوستی فهمیدن ناگفته های کسی است که دوستش داری ..!!

.

.

دوستت دارم
بهایش هم هر چه هست
روی چشمانم!

.

.

مــےدانـــے
اَگــَـر هَنـوز هَمـ تـو را آرِزو مــےکُنَمـ
براے بــے آرزو بـودَטּ مَنــ نیستـــ !!!
شایـَـد آرِزویــے زیبـاتـَـر اَز تــ ــو سُراغ نَدارَمـ …

.

.

نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم

تو همیشه دعوتی ، راس ساعت دلتنگی . . . !

.

.

لحظه هایی هست که دلم واقعاً برایت تنگ می شود.

من اسم این لحظه ها را “همیشه” گذاشته ام

.

.

جملات دوستت دارم بهمن ۹۱
نمیدانم
سر سفره دلت
چه به خوردم دادی
که هنوز هم نمیتوانم
نمکدان بشکنم؟!

.

.

در این دنیا عشق رنگی ندارد

مگر این که حضور من و تو

ان را رنگین نماید

.

.

نمی دانم که بودی یا چه بودی
ولی بی حرف، قلبم را ربودی
نمی دانم که هستم یا چه هستم
ولی هر لحظه در فکر تو هستم

.

.

وقتی کسی رو واقعاً دوست داشته باشی ؛
فاصله ،
سن !
قد و وزن ….

فقط و فقط یه عدد لعنتیه … !
.
.
.
مهم نیست در عشق به وصال برسی مهم اینست که لیاقت تجربه کردن یک عشق پاک رو

داشته باشی..

.

.

جدیدترین اس ام اس ها را در برنا بخوانید

.

.

با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم ، میبینم سر جاتی !

.

.

نیمه ی گمشده ام نیستی که با نیمه ی دیگر به جستجویت برخیزم
تو تمام گمشده ی منی . . .

.

.

دنیای زیر آب
شبیه دنیای چشمهای توست
هر چه بیشتر دست و پا می زنم
بیشتر غرق می شوم …

.

.

معنای خوشبختی این است که در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه ، دوستت دارد .

.

.

یکبار نوشتی دوستت دارم .
من هزار بار خواندمش . . .
من چند بار بگویم دوستت دارم تا تو یکبار بخوانی ام . . .

.

.

دوست دارم از ته دل ٬ دلی که پر پر میزنه / دلی که ساز عشقتو از همه بهتر میزنه
دوست دارم حتی اگه یه شب به خواب من نیای / عاشقتم مثل همه حتی اگه منو نخوای

.

.

دوستت دارم هدیه ایست که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد !
قیمتی دارد که هر کسی‌ توان پرداختش را ندارد !
جملهٔ کوتاهیست که هر کسی‌ لیاقت شنیدنش را ندارد !
دوستت دارم . . .

.

.

پیامک دوستت دارم بهمن ۹۱

گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کان نغمه سر دهم که من شیدای تو و عاشقانه دوستت دارم . . .

.

.

هرچه پیش آمد ، هر اتفاقی افتاد ، فراموش نکن که دوستت داشته ام ، که دوستت دارم و هیچ کس ، هیچ کجا ، هیچ وقت نمی تواند گرمایی که تو به لحظه هایم بخشیدی را تکرار کند . . .
.

.

فاصله گفتن دوستت دارم یک لبخند است ، پس یک دنیا لبخند برای تو !

.

.

پیامک عاشقانه جدید
کل دنیا هم هر روز بگویند : دوستم دارند ”
فایده ندارد . . .
اما دوستت دارم های ” تو ” چه غوغایی میکند لامصب . . .
روحم را تازه میکند . . .
.

.

دوست داشتنت
گناه باشد یا اشتباه ،
گناه می کنم ، تو را ؛ حتی اشتباه . . .

.

.

نیلوفرانه دوستت می دارم . . .
من درست مثل خودم ، هنوز و همیشه دوستت می دارم !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آذر 1393 مرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391
پيوندها
خرید اینترنتی عینک آفتابی ریبن">خرید اینترنتی عینک آفتابی ریبن
خرید اینترنتی عینک آفتابی ریبن">خرید اینترنتی عینک آفتابی ریبن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشتهای یک عاشق تنها مانده از................... و آدرس too123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
 
 
 
دانلود آهنگ جدید - دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ

دریافت کد :: صداياب